środa, 30 września 2015

Zakupy w IKEA Turcja przez internet

W Turcji mamy tę możliwość , że możemy zamówić większość produktów IKEA przez internet i przywiozą nam je do domu za dodatkową opłatą , stanowiącą 13 procent od wartość zakupów.

Minusem jest to , iż nie możemy wykorzystać w tym momencie karty IKEA Family, działa ona tylko w sklepach stacjonarnych. Ponadto robiąc zakupy na miejscu w sklepie dostajemy zniżkę 1% od wartości zakupu. 
Towary ze sklepu online wysyłane są ze Stambułu a transport powinien trwać maksimum do 7 dni. 

Produkty w Turcji są te same co w Polsce , wiele produktów jest "made in Poland", w Turcji produkowane są jedynie tekstylia i jakieś nieliczne rzeczy. 

Tutaj kilka printskreenów ( zrzutów ekranu ) z mojego zamówienia : 





Nie zamówimy przez internet produktów szklanych, luster, łatwo tłukących się oraz niektórych mebli. 

Można anulować zamówienie lub niektóre produkty , jeżeli zamówienie nie zostało jeszcze zaksięgowane i wysłane ( koszt anulowanych produktów zostanie zwrócony na kartę ) .

Płacimy kartą kredytową , lub inną wypukłą, przez internet .

Ja czekam właśnie z niecierpliwością na moje pierwsze zamówienie :) 

Pozdrawiam,
Kaja

10 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Akurat jeszcze o takiej opcji to ja nie słyszałam, ale faktycznie wydaje się bardzo ciekawa. Myślę, że na pewno przydałaby się opcja śledzenia przesyłek https://www.sendit.pl/sledzenie-przesylek jeżeli paczka leci z tak daleka. Wtedy z pewnością bardziej ułatwi nam to cały proces odebrania paczki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Akurat w tym sklepie jeszcze nie miałam okazji robić żadnych zakupów, a nalezę do osób co całkiem sporo zmawiają przez internet. Zresztą kupowanie w sklepach www jest przede wszystkim wygodne, bezpieczne i szybkie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ogólnie same zakupy realizowane przez internet są dobre i tym bardziej jeszcze w dzisiejszych czasach. jak dla mnie najlepiej na ten moment sprawdzają się niezawodne płatności online https://www.przelewy24.pl/ z których ja zresztą bardzo chętnie korzystam. Myślę, że właśnie takie kupowanie i bezpieczne płacenie jest bardzo ważne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawie to zostało opisane.

    OdpowiedzUsuń
  6. Na dobrą sprawę ja również bardzo chętnie robię różnego rodzaju zakupy przez internet. Jestem także zdania, że ważnym jest, aby widzieć co kupujemy. Fajnie o kompletowaniu wyprawki szkolnej przez internet napisano w https://www.sendit.pl/blog/back-to-school-jak-skompletowac-wyprawke-szkolna-online i w sumie jest to logiczne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeśli często dokonujecie zakupów w internecie to zaopatrzycie się w dobrej jakości taśmę pakową np. https://tcmservice.pl/pl/tasmy-z-nadrukiem dzięki czemu łatwo będzie zabezpieczyć przesyłkę na wypadek zwrotu. Towar musi w stanie nieuszkodzonym dotrzeć do adresata

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...